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Why Imrove CX

Why Improve CX
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Why Improve Customer Experience ?
1. Improve Customer Retention 2. Improve Customer Satisfaction 3. Imrove  X-Selling and Up-Selling 4. Imrove Churn


#CX #CustomerExperience #Marketing #Sales #Sapcx #Salesforce #CustomerService #Socialselling 

source: #superoffice

How To: Customer Churn Journey

US-PAY-TV BRANCHE: STARK STEIGENDER CHURN

US-Pay TV Churn
Churn der amerikanischen PayTV Branche

  

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SKY: AUCH WEITERHIN CHURN PROBLEME ?

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WIE KANN T-MOBILE SEINE KUNDENLOYALITÄT VERBESSERN?

 

 

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SKY SETZT AUF DEN MOBILEN MARKT

 

SKY's Kampf um den Mobilfunkmarkt

Sky hat seinen Angriff auf den mobilen Markt gestartet und hofft, Millionen von Pay-TV-Kunden davon zu überzeugen, von ihrem derzeitigen Mobilfunk-Anbieter zu churnen d.h. diesen zu verlassen.

 

Laut Sky haben sich bereits 50.000 Kunden für den Service vorregistriert.

Es wird vorerst mit keiner Erhöhung der Pay-TV-Loyalität bzw. der Churn Rate gerechnet.

 

Mit dem Angebot unbegrenzter kostenloser Anrufe und Texte soll dies erreicht werden. Wer zu Sky Mobile wechselt, bezahlt für den mobilen Breitbandzugang, mit einem 1GB Paket £ 10 pro Monat, Bei 3GB sind es £ 15 und bei dem 5GB Paket fallen £ 20 an.

 

Familiensharing 

Die Sky Kunden können unbenutzte Daten auf Familienmitglieder übertragen und diese untereinander teilen. Laut Sky wird die Mobilfunk Rechnungen getrennt von der Sky Rechnung versendet.

 

 

 

T-MOBILE US: CHURN DROPS

Postpaid churn was 1.27 percent in the first quarter, which T-Mobile CEO John Legere said was "the best postpaid phone churn numbers in our history".

 

The nation's No. 3 wireless carrier said it added 1.9 million customers to its network during Q2, marking the 13th consecutive quarter it delivered more than one million net adds.

Breaking that number down, T-Mobile said it added 890,000 post-paid accounts, which are the most lucrative category of wireless subscribers. The carrier has said previously it expects branded postpaid customer growth to slow this year, and according to the numbers, that's what's happening. Last quarter, T-Mobile added just over one million postpaids.

 

Source:http://www.zdnet.com

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